Transmisja

Materiały Partnera
Wybierz logotyp i zapoznaj się
W razie problemów technicznych

Poniżej przesyłamy praktyczne rady w sytuacji gdyby na twoim urządzeniu transmisja nie była widoczna:

1. ODŚWIEŻENIE OKNA PRZEGLĄDARKI

Jeżeli korzystasz z systemu WINDOWS
Chrome – Windows: Przytrzymaj Ctrl i wciśnij F5.
Firefox – Windows: Przytrzymaj Ctrl i wciśnij F5.
Internet Explorer – Przytrzymaj Ctrl i wciśnij F5
(lub kliknij przycisk Odśwież na pasku narzędzi).

Jeżeli korzystasz z komputera MAC
Chrome – Przytrzymaj ⌘ Cmd oraz ⇧ Shift i wciśnij R.
Safari – Przytrzymaj ⇧ Shift i kliknij na przycisk Odśwież na pasku narzędzi.
Firefox – Przytrzymaj ⌘ Cmd oraz ⇧ Shift i wciśnij R.

2. CZAT /PYTANIA, KOMENTARZE/
Podczas trwania webinarium jak i przed jego rozpoczęciem dostępny będzie czat. Okienko czatu znajduje się w prawym górnym narożniku. Aby móc zadawać pytania i komentować prosimy o dołączenie do czatu w jednej z 3 dostępnych opcji : poprzez dołączenie jako gość (chat as a guest), zalogowanie się na stronie vimeo, zalogowanie się poprzez profil na Facebooku. Po wpisaniu swojego imienia i zaakceptowania regulaminu czat będzie dostępny. Okno czatu można zmniejszać lub wyłączyć poprzez kliknięcie ikony … w prawym górnym roku. Aby czat był widoczny w trybie pełnoekranowym należy go wcześniej włączyć. Po otwarciu trybu pełnoekranowego i nie włączeniu czatu sam udział w nim będzie możliwy tylko po powrocie z trybu pełnego ekranu i jego aktywacji.

3. DŹWIĘK
Jeżeli nie słyszysz transmisji po jej rozpoczęciu prosimy o kliknięcie napisu CLICK TO UNMUTE w górnej części okna transmisji lub włączenie dźwięku poprzez pasek dolny w player vimeo

4. KONTAKT
Jeżeli potrzebujesz wsparcia zadzwoń pod numer 789 487 533